петак, децембар 17

Недостајеш

Недостаје ми твој намргођени поглед када се у друштву на твој рачун шалим. Недостаје ми и твоја плава коса која лепрша сваки пут на ветру између зграда нашег насеља у којем од рођења живимо. Немаш је више, није више плава. Сада се праменови кроз нечије туђе прсте провлаче, сада је нека друга боја присутна. И све је некако друге боје после тебе. Није само твоја боја косе промењена. Некако је све око нас другачије, бледи. Недостаје ми твој глас преко телефона док га слушам. Недостаје ми твоја рука у мојој. Недостаје ми љубичаста хаљина припијена уз моје панталоне док играш. Твоја љубомора ми такође недостаје. Твоја соба ми недостаје, твој кревет и постери по зидовима. Волео сам да лежим поред тебе на тепиху собе, док гледамо цртани филм. Недостаје ми чизбургер који смо заједно јели. Недостају ми највише твоје речи које си неуморно изговарала. Ниси знала да ћутиш. Недстају ми твоје минђуше, твоје ципеле и пиџама. Недостаје ми пита са сиром, коју си додуше само једном у животу направила. Не сећам се јел била добра, а чим се не сећам, онда... Онда ми недостаје и мирис твог тела, мирис који се простирао свуда око мене, и стапао са мојим. Мојој кожи недостаје твоја. Топлина твога тела у овим хладним снежним данима недостаје. Осмех твој у аутобусу. Недостају ми твоје мисли и лаку ноћ пред спавање. Празно место је око мене свуда. Нема те. Недостајеш ми док возим, док једем, док чекам, док се купам, док спавам. Да ли и ја теби недостајем? Да ли имаш празно место поред себе, упркос томе што је он ту? Све си упрскала... А и ја исто...

10 коментара:

  1. Jednog dana upitaćeš se kad je prestala da ti nedostaje. I nećeš znati odgovor. Nije loše ni biti sam ponekad!

    ОдговориИзбриши
  2. Колико год глупо звучало, лепо је имати неког да ти недостаје....

    ОдговориИзбриши
  3. Rasplakala sam se. Da li zbog tebe, tj. priče, ili zbog ko zna čega drugog. Nemam pojma. Znam da sam mogla da zamislim svaku reč koju si napisao, a to je za svaku pohvalu.

    ОдговориИзбриши
  4. @Ivana - Ma najbolje je kad si solo hahaha :)

    @Olujo - Mogu ti reći da je dobar osećaj, ma koliko to bilo mazohistički :)

    @Amelie - Me nemoj još i da plačeš :) Hvala :)

    ОдговориИзбриши